זפת, או בשמה האקדמאי, עטרן, הינה נוזל צמיגי וסמיך אשר צבעיו נעים בין שחור לחום צהבהב. הזפת מופקת לרוב כתוצר לוואי של ייצור פחם, ניתן ליצור אותה גם באמצעות זיקוק יבש של חומרים אורגנים שונים כגון עץ, כבול או נפט.

זפת משמשת את האדם כבר עשרות שנים לשימושים שונים, עיקר השימושים של הזפת הינם שימושי בנייה וציפוי. זפת ידועה בהיותה חומר מבודד ואטום אשר מחזיק זמן רב גם בחשיפה ממושכת לשמש ולכן, בעבר הזפת שימשה לבניית הכבישים הראשונים, כבישים אלו היו עשויים מתערובת של זפת וחצץ. עד היום זפת מהווה מרכיב חיוני בתהליכי בנייה, במיוחד בעבודות
איטום וציפוי גגות.

היסטוריה של זפת

השימוש העיקרי לזפת הינו איטום

כבר מאות שנים שזפת מלווה את האנושות בתהליכי בניה ואיטום, לא סתם, זפת הוא אחד הפתרונות הטובים ביותר לאיטום גגות. בימים אלו זפת היא אחד המוצרים החשובים ביותר בעולם הבנייה, ניתן להשתמש בגרסאות שונות של החומר לעבודות איטום שונות.

שתי התצורות העיקריות אותן רואים לרוב בשוק הינן זפת קרה וזפת חמה, כל אחת מתצורות אלו בעלת יתרונות ומשמשת למטרות איטום שונות.

יציקה של זפת חמה יכולת להתאים לאיטום של חורים במבנים, וכן רצועות של זפת קרה יכולות להתאים לאיטום גגות או מבני עץ.

לרוב אנשים לא מבצעים עבודות בזפת בעצמם אלא פונים לשירותיהן של חברות המתמחות בעבודה עם זפת. חברות אלו הן בעלות כל הידע והכלים לעבודה נכונה עם זפת, לכן אם אתם חושבים על פתרון איטום באמצעות זפת מומלץ ליצור קשר עם חברה מקצועית לביצוע העבודה ולא לעשות אותה בעצמכם.

חברת אלדר ובנו – מובילה באיטום בזפת

אם אתם מחפשים חברה מקצועית ביותר לביצוע עבודות איטום בזפת – הגעתם למקום הנכון. חברת אלדר ובנו הינה אחת מהחברות המובילות בארץ בתחום האיטום ומתמחה בעבודות איטום באמצעות זפת. אם אתם מתלבטים לגבי פתרונות איטום, חברת אלדר ובנו ישמחו לתת לכם את הטיפים והסיוע המקצועי ברמה הגבוהה ביותר שניתן להשיג.