זיפות

א.אדלר ובנו הינה חברה מהוותיקות בישראל המציעה לך את השירותים המובילים במערכות איטום, עבור כל משטח הבניין: גגות, קירות ועוד – תוך מתן שירות אמין עם תחזוקה מינימלית בלבד.
לאדלר ניסיון מוכח של שנים באיטום וזיפות גגות, איתור נזילות ועוד.

שיטה חדשנית לאיטום על ידי מכונה לחימום זפת המיובאת מארה"ב

איזה ביצועים נותנת המכונה :

איטום ביריעות

יריעות ביטומניות הן אחד המוצרים השימושיים ביותר בתחום האיטום. היריעות מיוצרות מביטומן, הלא הוא מוצר תרמופלסטי שהחום גורם לו להתרככות. החומר הוא תוצר של זיקוק נפט גולמי. המרכיבים אילו מועשר במלאנים ובפולימרים. כמו כן משוריינות היריעות בלבד גמיש מאוד וחזק. התוצאה היא יריעות בעלות כושר גישור מעולה, והיריעות ממלאות את תפקיד האיטום הגגות בצורה נהדרת, גם בגישור על סדקים בתשתית.

מגוון פתרונות איטום וניקוז לשלוליות ומרבצי מים בגג

גגות נוטים לצבור נזקים שונים, גם אם זה גג בית פרטי וגם אם זה בניין משותף חשוב מאוד לבדוק מה מתרחש שם. כי אם יש במקום שלוליות או מרבצי מים חובה לטפל בכך בהקדם. מים עומדים על הגג הם מקור לבעיות ולנזקים רבים. המים מתחילים לחלחל אט אט והם מקלקלים את האיטום. לכן חשוב כל כך להזמין איש מקצוע שיבדוק את המצב וינתח אותו.

איטום תפרים

יש מצבים שונים בהם האיטום הקיים נפגע. במצב כזה אין סיבה לאטום מחדש את הגג, אלא יש לטפל נקודתית במקומות המועדים. לדוגמה, קווי התפר בין יריעות האיטום הם מקום מועד. ואכן מפעם לפעם יש לבצע איטום תפרים בחומרים ייעודיים אשר ישמרו על אטימה מלאה בכל עונות השנה.

מעוניינים בעבודות איטום, איטום בהזרקה, איתור נזילות, איטום בעזרת יריעות ביטומניות או רוצים לדעת יותר על השירותים שלנו? מוזמנים לפנות אלינו לכל שאלה ואנו נספק לכם את כל המידע הדרוש!

חייגו ל: 072-3227641