ממליצים עלינו:

טיפים והמלצות לאיטום גגות

טיפים חשובים בעת בחירת קבלן האיטום

בכדי לשמור על הבית שלכם בצורה הטובה ביותר, יש להבטיח את הגג האטום שלו

אם אי פעם סבלתם מבעיית איטום בגג הבית שלכם, אתם בוודאי מבינים עד כמה מדובר בחלק חשוב מאין כמותו בכל מה שנוגע לשמירה על הבית שלכם. כאשר הגג שלכם לא אטום בצורה מספיק מקצועית ונכונה, הנזק שיכול להיגרם לחיי היום יום בבית שלכם ולרכוש שלכם הוא משמעותי ביותר.

הדבר המשמעותי ביותר שתוכלו לעשות בהקשר זה הוא לפנות לשירות איטום גגות מקצועי כמו זה של אדלר ובנו, אך בכל מקרה יש כמה וכמה טיפים והמלצות שכדאי לכם להכיר בתחום זה.

כמה טיפים והמלצות שחשוב שתכירו בכל מה שנוגע לאיטום גג הבית שלכם

  • בחירה נכונה של חומרי איטום – חומרי האיטום הם פרמטר משמעותי ביותר שקובע את איכות איטום הגג שלכם. איטום גגות מקצועי ואיכותי נובע לא רק מיישום נכון של חומר האיטום הנבחר, אלא מתחיל בראש ובראשונה בבחירה נכונה של חומר איטום – כאשר האפשרויות נקבעות בהתאם לסוג הגג, גודלו ושכבת האיטום הקיימת בו – בין אם מדובר בזפת, יריעות ביטומניות או PVC.
  • להכיר את סימני האזהרה – כשאיטום הגג בבית שלכם נפגע מסיבה כזו או אחרת, ישנם סימנים מקדימים שיכולים להצביע לכם על המצב הזה עוד לפני שהוא גורם לכם נזק ממשי ברכוש וגורם לנזילה. דוגמה טובה לכך היא רטיבות שמופיעה בתקרה, בעיקר בנקודות החיבור עם הקירות.
  • לפנות רק למקצוענים – אם יש בעיה בכל מה שנוגע לאיטום גגות, אתם לא יכולים להשאיר מקום לטעויות. הקפידו לפנות רק לקבלני איטום מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר, וכך תוכלו להבטיח את האיטום המקצועי שיבטיח לכם בית אטום ויבש לא רק לטווח הקצר, אלא גם לשנים ארוכות קדימה.

הדבר החשוב ביותר שעליכם להכיר בנוגע לאיטום הגג שלכם הוא את השירות של אדלר ובנוטיפים והמלצות לאיטום גגות

אדלר ובנו היא חברה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר בכל מה שנוגע לאיטום גגות – בין אם מדובר באיטום של גג חדש ובין אם מדובר בטיפול בבעיות איטום בגג קיים.

צרו קשר